Regulamin

null      R e g u l a m i n  __   S k l e p u

Złożenie zamówienia poprzez sklep www.stolmet.pl oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.
 
Jako sprzedawcę określa się:
PPHU STOLMET Sp.J z siedzibą w Kalwarii Zebrzydowskiej przy ul.Zjednoczenia 18 b

Zakupy bezpośrednie można dokonać tylko na produktach gdzie umieszczona jest cena, na pozostałych produktach można zadać pytanie dotyczące chęci zakupu z podanymi ilościami i nasza obsługa sklepu odeśle w jak najpilniejszym czasie odpowiedź z naszą ofertą.
1.) Zamówienia przyjmowane są poprzez strony www.stolmet.pl.
2.) Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim
3.) Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności oraz sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
4.) Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.stolmet.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena widniejąca obok produktu jest wiążąca tylko pofakcie potwierdzenia przez obsługę sklepu złożenia zamówienia przez klienta.
5.) PPHU STOLMET zastrzega sobie prawo zmian cen towarów znajdujących się w ofercie, a także wprowadzania lub wycofywania produktów z oferty oraz prawo do przeprowadzania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu www.stolmet.pl.
6.) Po rejestracji, jak również po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje wiadomość email z treścią zawierającą link potwierdzenia rejestracji bądź zamówienia. Kliknięcie na link powoduje zatwierdzenie rejestracji bądź zamówienia.
7.) Każde zamówienie jest potwierdzane w załączniku fakturą PRO-FORMA, jeśli klient wyraźnie nie zaznaczy formy dokument paragon/faktura otrzyma automatycznie paragon.
8.) Zamówienie wchodzi w tryb realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za fakturę pro-forma. Po 7 dniach od dnia zamówienia w przypadku braku wpłaty na konto firmy zamówienie jest anulowane.
9.) Zamówienia można też składać za pomocą faxu po uzgodnieniu z obsługą firmy.

CZAS REALIZACJI I DOSTAWY ZAMÓWIENIA
1.) Sprzedawca przy każdym produkcie umieszcza przypuszczalny termin dostawy. Z uwagi na niezależną pracę spedytorów czas ten może ulec wydłużeniu. Sprzedawca poinformuje kupującego o ewentualnych przyczynach przedłużenia tego okresu na co kupujący będzie mógł wyrazić zgodę lub odstąpić od umowy
2.) Kupujący są informowani o każdej zmianie statusu zamówienia pocztą elektroniczną na podany podczas zamawiania lub rejestracji adres email.
3.) W przypadku chwilowej bądź całkowitej niedostępności w magazynie sprzedawcy lub u dostawców zamówionych towarów, klient zostanie poinformowany o statusie zamówienia i terminie realizacji za pośrednictwem poczty internetowej lub telefonu. W takiej sytuacji kupujący decyduje się na formę realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia lub rekompensata finansowa-obniżenie ceny).
4.) PPHU STOLMET pozostawia sobie czas realizacji od 3-10 dni roboczych , chyba że danego produktu nie ma aktualnie w magazynie klient zostanie o czasie realizacji zamówienia poinformowany pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

ZWROTY TOWARÓW- odstąpienie od umowy zawartej na odległość
                                                                
§1 - prawa kupującego/konsumenta
  1. Klientowi/konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towarów w terminie 14 dni bez potrzeby podania przyczyny czy powodu zwrotu zgodnie z ustawą  z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta art.27
  2. Termin liczony jest od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki
  3. Do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy służy klientowi odpowiedni formularz (kliknik aby pobrać formularz) , który należy w sposób skuteczny dostarczyć do sprzedającego nie później niż w 14 dniu od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki drogą pocztową listem poleconym lub w inny sposób lecz mając potwierdzenie skuteczności odbioru przez sprzedawcę
  4. Klient/konsument w przypadku odstąpienia od umowy dokonuje zwrotu na własny koszt , sprzedawca zaś zobowiązuje się do zwrotu kosztów zakupionych produktów, nie ponosi kosztów poniesionych na dostarczenie produktów do klienta/konsumenta

§ 2 - obowiązki kupującego/ konsumenta

  1. Konsument/klient w przypadku odstąpienia od umowy , jest zobowiązany zwrócić na własny koszt zakupiony produkt w stanie nie zmieniających jego właściwości i charakteru produktu
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ust. 4) , sprzedawca pozostawi sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości produktu.
  3. Zwracany produkt przez kupującego/konsumenta powinien być w opakowaniu oryginalnym nie posiadającym oznak użytkowania , w przeciwnym wypadku mają zastosowanie regulacje z §2 pkt.2

§ 3 - postanowienia końcowe i informacje dla kupującego

 Informujemy,że sprzedawane przez nas towary ze względu na swój złożony charakter podzespołów (kosze, elementy oświetlenia czy mechanizmy) składają się z bardzo wielu podzespołów lub elementów składowych i przyjęcie przez nas zwrotu towaru będzie możliwe tylko jeśli towar będzie kompletny. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia jeśli towar zwrócony będzie niekompletny.

  1. Towary zwracane nie mogą nosić znamion używania i muszą być w opakowaniach oryginalnych
  2. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu konsumentowi dokonanych przez niego płatności niezwłocznie, nie później  jednak niż w terminie 14 dni od dnia zwrotu produktu do sprzedającego.
  3. Sprzedawca informuje ,że ewentualne koszty zwrotów towarów w przypadku odstąpienia od umowy ze strony konsumenta oraz koszty dostawy tego towaru do konsumenta będzie ponosił konsument . Sprzedawca dokona zwrotu kosztów poniesionych za produkty nie wliczając kosztów dostaw czy zwrotów (koszty dodatkowe)
  4. Z uwagi na charakter , produkty nabywane przez konsumenta na indywidualne zamówienie nie będą podlegały zwrotowi ani prawa odstąpienia od umowy 

formularz do pobrania :

REKLAMACJE i GWARANCJE

  1. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej , produkty te obowiązuje gwarancja 24 miesiące.
  2. Ewentualne reklamacje powinny być zgłaszane za pośrednictwem poczty tradycyjnej,elektronicznej (reklamacje@stolmet.pl) lub w inny skuteczny sposób pisemnie.
  3. Sprzedawca w terminie 14 dni powinien się ustosunkować co do danej reklamacji i w terminie nie dłuższym niż kolejne 14 dni ową rozwiązać
  4. W przypadku reklamacji , reklamowany produkt dostarcza na własny koszt kupujący a w przypadku zasadnej reklamacji koszty te są kupującemu zwracane na podane przez kupującego w protokole reklamacyjnym konto.
  5. W przypadku reklamacji zasadnej , koszty odesłanie wolnego już od wad produkty lub tez nowego ponosi sprzedający
  6. Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu produktu (paragon,faktura)
 UWAGA !!!
1.) Reklamacje na towary wysłane do nas niekompletne będą z zasady odrzucane.
2.) Zwroty towarów zamawianych na indywidualne zamówienie jak fronty meblowe czy korpusy - nie będą uwzględniane !. Prosimy o przemyślane zamówienia 

FORMY PŁATNOŚCI
1.) Stosowane formy płatności :
- przedpłata na konto firmy Bank Pekao S.A o/Kalwaria Zeb
nr. 67 1240 4214 1111 0000 4663 565
2.) Gotówka w kasie firmy
3.) Pobranie - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki
4.) Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem dotpay.pl.

DOSTAWY TOWARÓW - REKLAMACJE

Po zaksięgowaniu wpłaty , lub też w przypadku wybrania formy płatnosci za pobraniem towar wysyłany jest firmą spedycyjną.
  1. Ważne : Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku znisczenia towaru przy transporcie. Z naszego magazynu spedytor odbiera przesyłke zapakowaną i sprawdzaną trzykrotnie pod względem ilościowym jakościowym , wszelkie uszkodzenia opakowania lub zgniecenia kartonu koniecznie muszą być zgłoszone spedytorowi i należy żądać protokołu uszkodzenia przesyłki - tylko na tej podstawie możemy przystąpić do załatwienia reklamacji ilościowej i jakościowej. Bez tego protokołu nie uwzgledniamy reklamacji ilościowych i jakościowych
  2.  Towary o długości pow 1.4 mb uznawane są jako dłużyca przez spedytorów i w związku z tym koszt wysyłki jest wyższy od standardowych paczek oraz wysyłane są tylko za pobraniem

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.) Sklep internetowy www.stolmet.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn od niego niezależnych, na przykład z powodu wadliwego działania sieci Internet lub wyczerpania się zapasów magazynowych dlatego też zamówienie otrzymuje formę prawną tylko i wyłącznie po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.
2.) W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
3.) Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygane będą przez miejscowo i rzeczowo właściwe sądy dla siedziby firmy STOLMET.

Informujemy że stosujemy rabaty dla naszych klientów:

za kwotę powyżej   500 zł  netto (brutto 615,00 zł) -   rabat  -3%
za kwotę powyżej 1000 zł  netto (brutto 1230,00 zł)-  rabat  -5%

za kwote powyżej  2000 zł netto  (brutto 2460,00 zł)-  rabat - 8 %
powyżej rabaty indywidualne

lub rabaty są uzgadniane z obsługą sklepu
 
UWAGA ! na czas promocji produktów rabaty nie będą się naliczały !!



Jeśli na naszej stronie nie znaleźliście Państwo produktu,

którego potrzebujecie, prosimy o kontakt na stolmet@stolmet.pl

lub skontaktować się z obsługą 33-87-65-273

Sprawdź przesyłkę
 
do góry
Copyright Stolmet 2006-2016. All Rights Reserved
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl