Waluty
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Stolmet.pl

Złożenie zamówienia poprzez sklep www.stolmet.pl oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.
 
Jako sprzedawcę określa się:
PPHU STOLMET Sp.J z siedzibą w Kalwarii Zebrzydowskiej przy ul.Zjednoczenia 18 b
  1. Zakupy bezpośrednie można dokonać tylko na produktach gdzie umieszczona jest cena, na pozostałych produktach można zadać pytanie dotyczące chęci zakupu z podanymi ilościami - nasza obsługa sklepu odeśle w jak najkrótszym czasie odpowiedź z naszą ofertą.
  2. Zamówienia przyjmowane są poprzez strony www.stolmet.pl.
  3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim
  4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności oraz sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
  5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.stolmet.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena widniejąca obok produktu jest wiążąca tylko po fakcie potwierdzenia przez obsługę sklepu przyjęcia do realizacji zamówienia przez przesłanie do klienta takiego potwierdzenia. UWAGA! informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy kupna sprzedaży.
  6. PPHU STOLMET zastrzega sobie prawo zmian cen towarów znajdujących się w ofercie, a także wprowadzania lub wycofywania produktów z oferty oraz prawo do przeprowadzania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu www.stolmet.pl.
  7. Po rejestracji, jak również po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje wiadomość email z treścią zawierającą link potwierdzenia rejestracji bądź zamówienia. Kliknięcie na link powoduje zatwierdzenie rejestracji bądź zamówienia.
  8. Każde zamówienie jest potwierdzane w załączniku fakturą PRO-FORMA, jeśli klient wyraźnie nie zaznaczy formy dokument paragon/faktura otrzyma automatycznie paragon.
  9. Zamówienie wchodzi w tryb realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za fakturę pro-forma. Po 7 dniach od dnia zamówienia w przypadku braku wpłaty na konto firmy zamówienie jest anulowane.
  10. Zamówienia można też składać za pomocą e-mail po uzgodnieniu z obsługą firmy.
  11. Firma Stolmet zastrzega sobie prawo do wykorzystania i powielania zdjęć dostępnych na witrynach należących do firmy. Wszelkiego rodzaju wykorzystywanie materiałów udostępnianych przez firmę Stolmet bez wyraźnej zgody reprezentanta firmy będzie karane zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi praw autorskich. Autorskie zdjęcia dostępne na witrynach firmy Stolmet są wykonywane przez wewnętrzne stacjonarne studio i są własnością firmy Stolmet.
  12. Firma Stolmet zastrzega sobie prawo do edycji formularzy zamówień.

FAKTURY
 
  1. Faktury za zakupione produkty wysyłane są w formie mailowej (PDF) na adres mailowy wskazany przez klienta w panelu klienta dokonując rejestracji. Jeśli faktura ma być wysłana na inny adres mailowy, prosimy o zaznaczenie tego w uwagach. Akceptując regulamin niniejszym klient akceptuje taką formę otrzymania faktury.

CZAS REALIZACJI I DOSTAWY ZAMÓWIENIA
 
  1. Sprzedawca przy każdym produkcie umieszcza przypuszczalny termin dostawy. Z uwagi na niezależną pracę spedytorów czas ten może ulec wydłużeniu. Sprzedawca poinformuje kupującego o ewentualnych przyczynach przedłużenia tego okresu na co kupujący będzie mógł wyrazić zgodę lub odstąpić od umowy
  2. Kupujący są informowani o każdej zmianie statusu zamówienia pocztą elektroniczną na podany podczas zamawiania lub rejestracji adres email.
  3. W przypadku chwilowej bądź całkowitej niedostępności w magazynie sprzedawcy lub u dostawców zamówionych towarów, klient zostanie poinformowany o statusie zamówienia i terminie realizacji za pośrednictwem poczty internetowej lub telefonu. W takiej sytuacji kupujący decyduje się na formę realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia lub rekompensata finansowa-obniżenie ceny).
  4. PPHU STOLMET pozostawia sobie czas realizacji od 3-10 dni roboczych, chyba że danego produktu nie ma aktualnie w magazynie klient zostanie o czasie realizacji zamówienia poinformowany pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
 
 

Zwrot towarów - odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Adres zwrotu:

PPHU STOLMET SP. J.
Zjednoczenia 18B
34-130 Kalwaria Zebrzydowska

Zapoznaj się z regulaminem zwrotów
 
 
 
§1 - prawa konsumenta
  1. Klientowi/konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towarów w terminie 14 dni bez potrzeby podania przyczyny czy powodu zwrotu zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta art.27
  2. Termin liczony jest od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki
  3. Do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy służy klientowi odpowiedni formularz (kliknij aby pobrać formularz), który należy w sposób skuteczny dostarczyć do sprzedającego nie później niż w 14 dniu od dnia potwierdzenia odbioru przesyłki drogą pocztową listem poleconym lub w inny sposób lecz mając potwierdzenie skuteczności odbioru przez sprzedawcę
  4. Klient/konsument w przypadku odstąpienia od umowy dokonuje zwrotu na własny koszt, sprzedawca zaś zobowiązuje się do zwrotu kosztów zakupionych produktów, nie ponosi kosztów poniesionych na dostarczenie produktów do klienta/konsumenta

§ 2 - obowiązki konsumenta

  1. Konsument/klient w przypadku odstąpienia od umowy, jest zobowiązany zwrócić na własny koszt zakupiony produkt w stanie nie zmieniających jego właściwości i charakteru produktu
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ust. 4), sprzedawca pozostawi sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości produktu.
  3. Zwracany produkt przez kupującego/konsumenta powinien być w opakowaniu oryginalnym nie posiadającym oznak użytkowania, w przeciwnym wypadku mają zastosowanie regulacje z §2 pkt.2

SZANOWNI KLIENCI - zakupiona przez Was rzecz jest sprzedawana wraz z oryginalnym opakowaniem i wówczas określona jest jako produkt.

ZWROTY W OPAKOWANIACH PONISZCZONYCH, OKLEJONYCH TAŚMAMI CZY SKLEJONYCH Z NIEORYGINALNYCH OPAKOWAŃ - ZGODNIE Z ART 34 UST 4 OBNIŻAJĄ WARTOŚĆ PRODUKTU ZA CO PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENT.

§ 3 - informacje dla kupującego

Informujemy, że sprzedawane przez nas towary ze względu na swój złożony charakter podzespołów (kosze, elementy oświetlenia czy mechanizmy) składają się z bardzo wielu podzespołów lub elementów składowych i przyjęcie przez nas zwrotu towaru będzie możliwe tylko jeśli towar będzie kompletny. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia jeśli towar zwrócony będzie niekompletny.

  1. Towary zwracane nie mogą nosić znamion używania i muszą być w opakowaniach oryginalnych
  2. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu konsumentowi dokonanych przez niego płatności niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia zwrotu produktu do sprzedającego.
  3. Sprzedawca informuje, że ewentualne koszty zwrotów towarów w przypadku odstąpienia od umowy ze strony konsumenta oraz koszty dostawy tego towaru do konsumenta będzie ponosił konsument. Sprzedawca dokona zwrotu kosztów poniesionych za produkty nie wliczając kosztów dostaw czy zwrotów (koszty dodatkowe)
  4. Z uwagi na charakter, produkty nabywane przez konsumenta na indywidualne zamówienie nie będą podlegały zwrotowi ani prawa odstąpienia od umowy
  5. czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§ 4 - informacje o promocjach

Informacje ogólne

  1. Każdy kupujący, który dokona zakupu z rejestracją otrzymuje 10% rabatu na swoje pierwsze zamówienie
  2. Każdy zarejestrowany użytkownik, będąc zalogowanym do sklepu stolmet.pl otrzymuje rabat w wysokości 5% na drugie i każde kolejne zakupy.
  3. Rabat 10% dla nowo zarejestrowanych oraz rabat 5% dla zalogowanych nie jest nakładany na towary promocyjne
  4. Promocje i rabaty nie sumują się
  5. Rabaty nie przysługują dla zamówień na fronty meblowe oraz żaluzje
  6. Darmowa dostawa od kwoty 699 zł nie przysługuje w przypadku zamówień na fronty meblowe oraz elementy dłużycowe

Regulamin akcji "Twoja aranżacja"

  1. Każdy klient, który dokonał zakupu na witrynie stolmet.pl może wziąć udział w akcji "Twoja aranżacja" która daje mu możliwość pokazania zakupionych produktów w swoim domu w formie fotografii na witrynie stolmet.pl
  2. Celem akcji jest ukazanie produktów oraz akcesoriów bezpośrednio po ich zamontowaniu aby uwiarygodnić ofertę sklepu stolmet.pl dla innych kupujących.
  3. Aby wziąć udział w akcji "Twoja aranżacja" należy przesłać fotografie na adres mailowy: marketing@stolmet.pl lub poprzez fanpage na Facebook'u.
  4. Wysłanie fotografii zamontowanego produktu jest jednoznaczne ze zgodą na ich użycie na stronie sklepu stolmet.pl w galerii danego produktu.
  5. Uczestnik zgłaszając fotografie do akcji deklaruje jednocześnie, że jest jej autorem
  6. Firma Stolmet zastrzega sobie prawo do oceny i ewentualnej odmowy akceptacji / nie uznania zdjęć w przypadku, gdy nadesłane fotografie okażą się wykonane niestarannie, słabej jakości, o złej kompozycji, prezentujące nieporządek dookoła fotografowanego przedmiotu.
  7. Jeżeli parametry techniczne i wizualne pozwolą na zamieszczenie zdjęcia, klient drogą mailową otrzyma w zamian jednorazowy kod rabatowy możliwy do wykorzystania przy następnych zakupach.
  8. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w akcji "Twoja aranżacja". Wraz z nadesłaniem informacji o wycofaniu uczestnictwa na adres marketing@stolmet.pl otrzymane zdjęcia zostaną usunięte ze strony stolmet.pl.

REKLAMACJE i GWARANCJE

  1. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, produkty te obowiązuje gwarancja 24 miesiące.
  2. Ewentualne reklamacje powinny być zgłaszane za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej (esklep@stolmet.pl) lub w inny skuteczny sposób pisemnie.
  3. Sprzedawca w terminie 14 dni powinien się ustosunkować co do danej reklamacji i w terminie nie dłuższym niż kolejne 14 dni ową rozwiązać
  4. W przypadku reklamacji, reklamowany produkt dostarcza na własny koszt kupujący a w przypadku zasadnej reklamacji koszty te są kupującemu zwracane na podane przez kupującego w protokole reklamacyjnym konto.
  5. W przypadku reklamacji zasadnej, koszty odesłanie wolnego już od wad produkty lub tez nowego ponosi sprzedający
  6. Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu produktu (paragon, faktura)
UWAGA!
 
  1. Reklamacje na towary wysłane do nas niekompletne będą z zasady odrzucane.
  2. Zwroty towarów zamawianych na indywidualne zamówienie jak fronty meblowe czy korpusy - nie będą uwzględniane! Prosimy o przemyślane zamówienia

Informacje o formach płatności oraz zwrotach:
 
  1. przedpłata na konto firmy
    Bank ING oddział Wadowice
    KOD SWIFT :
    INGBPLPW
    nr.
    PL 95 1050 1100 1000 0090 3083 4767
  2. Gotówka w kasie firmy
  3. Pobranie - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest BlueMedia
  5. Dostępne formy płatności:
    Karty płatnicze:
    * Visa
    * Mastercard
    * Maestro
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
  7. W przypadku zwrotu towaru środki zwracane są klientowi w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie towaru.
DOSTAWY TOWARÓW - REKLAMACJE

Po zaksięgowaniu wpłaty, lub też w przypadku wybrania formy płatności za pobraniem towar wysyłany jest firmą spedycyjną.
  1. Ważne: Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku zniszczenia towaru przy transporcie. Z naszego magazynu spedytor odbiera przesyłkę zapakowaną i sprawdzaną trzykrotnie pod względem ilościowym jakościowym, wszelkie uszkodzenia opakowania lub zgniecenia kartonu koniecznie muszą być zgłoszone spedytorowi i należy żądać protokołu uszkodzenia przesyłki - tylko na tej podstawie możemy przystąpić do załatwienia reklamacji ilościowej i jakościowej. Bez tego protokołu nie uwzględniamy reklamacji ilościowych i jakościowych
  2. Towary o długości pow 1.2 m uznawane są jako dłużyca przez spedytorów i w związku z tym koszt wysyłki jest wyższy od standardowych paczek oraz wysyłane są tylko za pobraniem.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sklep internetowy www.stolmet.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn od niego niezależnych, na przykład z powodu wadliwego działania sieci Internet lub wyczerpania się zapasów magazynowych dlatego też zamówienie otrzymuje formę prawną tylko i wyłącznie po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygane będą przez miejscowo i rzeczowo właściwe sądy dla siedziby firmy STOLMET.

 
 
 
Dane firmy:
 
Siedziba główna - sprzedaż hurtowa
PPHU STOLMET Sp.J
ul.Zjednoczenia 18 b
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
REGON: 070480600
NIP: 5511003580
KRS: 0000006352

 

 

Nie znalazłeś tego czego szukasz?

Napisz do nas na: esklep@stolmet.pl
lub zadzwoń: 33 876 49 32;
33 474 20 33

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl